עורך דין לתביעה ייצוגית

תביעות ייצוגיות- התמחות בייצוג תובעים

משרדנו מתמחה בהגשת תביעות ייצוגיות, עו"ד טסה בעל ניסיון עשיר בתחום עם הצלחות מוכחות, עו"ד טסה מחזיק בנוסף בתואר בכלכלה, לקוחותינו מסתייעים בהתמצאותנו הכלכלית והמשפטית.

נתקלת בעוולה-פנה אלינו ותקבל ייעוץ חינם וללא התחייבות!! 0506-4999-21

היתרונות של פניה למשרדנו בתביעה ייצוגית

  • ייעוץ ללא עלות או התחייבות !
  • שמירה על דיסקרטיות !
  • ניסיון עשיר והצלחות מוכחות !
  • ליווי מקצועי של עו"ד שהוא גם כלכלן !
  • התובע הייצוגי לא משלם שכ"ט בגין הייצוג, אך יכול לזכות בפיצוי כספי גבוה במיוחד!!

מהי תביעה ייצוגית?

תביעה ייצוגית היא תביעה אזרחית שמוגשת על ידי אדם אחד בשם קבוצת אנשים, כנגד חברה או רשות שלטונית, תביעה ייצוגית מיועדת למקרים שבהם יש קבוצת אנשים שניזוקו , אך הנזק שנגרם לכל אחד מהנפגעים הוא נמוך יחסית ולכן לא משתלם ליחיד מהקבוצה להגיש תביעה.

בכדי להתגבר על הכשל הנ"ל, חוקק חוק תובענות ייצוגיות, תשס"ו-2006 (להלן: החוק), החוק מעודד הגשת תביעות ייצוגיות באמצעות מתן פיצוי כספי מוגדל לתובע הייצוגי שתביעתו צלחה, התובע הייצוגי יהיה זכאי לקבל פיצוי מסך הנזק שנגרם לכלל ציבור הנפגעים (ולא רק בגין הנזק האישי של התובע הייצוגי).

בכדי ללמוד עוד על תביעה ייצוגית, אתם מוזמנים לבקר בדף " מדריך לתביעה ייצוגית" פרי עטו של עורך דין לתביעה ייצוגית, עורך דין טסה.

בהתאם לס' 4(א) לחוק תובענות ייצוגיות, ישנם שלושה סוגי תובעים שיכולים להגיש תביעה ייצוגית: אדם פרטי, רשות ציבורית וארגון ללא מטרות רווח, לכל אחד מסוגי התובעים הנ"ל ישנם תנאים נוספים הנדרשים בכדי שיהיה רשאי להגיש תביעה

בכדי שאדם פרטי יגיש תביעה ייצוגית, הוא צריך להיות עם עילה תביעה אישית באחד הנושאים שניתן לתבוע בהם בתביעות ייצוגיות ולהלן הנושאים : 1. עוולות צרכניות 2. מפגעים סביבתיים 3. הגבלים עסקיים וניירות ערך 4. ענייני ביטוח. תביעות נגד תאגיד בנקאי 5. תביעות בנושאי הפליה ונגישות של בעלי מוגבלויות 6. מיסים שנגבו שלא בהתאם לחוק 7. תביעות מסוימות שבסמכות בית הדין לעבודה: הלנת שכר, שכר מינימום, הלנת פיטורים, ועוד 8. פרסומות באמצעים אלקטרונים שלא בהתאם לדין

 

בכדי לתמרץ תובעים ייצוגים להגשת תביעות ראויות, החוק מאפשר לתובע ייצוגי לקבל "גמול לתובע הייצוגי" שהוא למעשה פיצוי כספי גבוה במיוחד, בדרך כלל מדובר על כ-5% מסך הנזק שנגרם לכלל הנפגעים. גמול לתובע הייצוגי יפסק אם התביעה הייצוגית מתקבלת, ו/או אם הגיעו הצדדים להסכם פשרה, כמו כן גם בהסתלקויות של התובע מתביעתו, יכולים הצדדים להסכים על הסתלקויות מתוגמלות, הסתלקויות אלו (כמו גם הסדרי הפשרה) צריכות לקבל את אישורו של בית המשפט.

לייעוץ ראשוני ללא עלות

עורך דין שלו טסה

אני כאן ללוות אתכם בתהליך המשפטי במקצועיות נחישות ואמפתיה.

צרו קשר בנייד: 050-6499-921
או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי.