עורכי דין לפינוי מושכר

השוכר הפסיק לשלם?

סירב להתפנות או הפר את החוזה?

משרדנו יפנה את הדייר הסרבן

עורכי דין לפינוי מושכר

השוכר הפסיק לשלם?
סירב להתפנות או הפר את החוזה?

משרדנו יפנה את הדייר הסרבן

השאירו פרטים כדי לקבל בחזרה את הנכס שלכם בהקדם האפשרי

שוכרים שמפסיקים לשלם, מסרבים להתפנות בתום חוזה, או פשוט מפרים את חוזה השכירות הפכו מזמן למכת מדינה! כיום, קיים הליך מהיר במיוחד ואפקטיבי לפינוי הדייר הסרבן והשבת הכספים שנגזלו מכם!

במשך השנים התגלגלו למשרדינו מגוון מקרים, החל משוכר שהפר את תנאי החוזה, ועד לשוכר שהתבצר בדירה וסירב לשלם את דמי השכירות!

חשוב לזכור- אסור בתכלית האיסור לפנות בכח את הדייר ! וגם אין כל צורך בכך! עומד לרשותכם הליך משפטי יעיל ומהיר לפינוי הדייר !

לאורך השנים משרדנו צבר ניסיון רב בפינוי שוכרים, אנו נדאג שתקבל את הנכס שלך בזמן המהיר ביותר ובעלות נמוכה! 

יתרונות ההליך

עלות נמוכה לפינוי !

לתקופה מוגבלת משרדנו מציע הגשת תביעת פינוי מושכר וניהול ההליך עד לפסק דין בעלות של אלפי ש"ח בודדים !

פינוי בתוך 60 יום !

 לאחרונה, הסדיר המחוקק הליך מיוחד שמאפשר פינוי הדייר במהירות, משרדנו נוהג להגיש תביעה בתוך 24 שעות , ככלל מתקיים דיון אחד בתיק וניתן לקבל פסק דין לפינוי השוכר בתוך 60 יום מהגשת כתב התביעה!  

98% הצלחה !

אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדנו בפינוי דיירים, הן תולדה של ניסיון רב, מקצועיות ואופן הפעולה מהיר ויסודי של משרדנו. 

כמה מילים עלינו

טסה משרד עורכי דין מתמחים בתביעות פינוי מושכר, במשך השנים צברנו ניסיון רב בתחום והצלחות מוכחות.

שביעות הרצון של לקוחותינו ואחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדנו נובעים מהניסיון, המקצועיות והטיפול המסור שמשרדנו מספק ללקוחותיו.

במרוצת השנים, נוכחנו שוב ושוב בנזק הכלכלי והנפשי שנגרם לבעל הדירה במקרים של דייר שמסרב להתפנות. לכן, משרדנו נוהג להגיש תביעה לפינוי הדייר הסרבן בהקדם האפשרי, על מנת להקטין ככל הניתן את הנזק.

 משרדנו ינהל עבורך את ההליך מתחילתו ועד סופו ויביא לפינוי הדייר במהירות האפשרית ובעלות נמוכה! 

 

לקוחות ממליצים

איציק זילברברג
איציק זילברברג
קרא עוד
עו״ד שלו טסה, איש מיוחד, נמרץ ויעיל, חותר למגע מזהה את הבעיות מראש ועושה הכל כדי שהלקוח יקבל את השירות הכי טוב שיכול להיות כדי להשיג את התוצאה הרצויה במהירות הטובה ביותר, קיבלתי שירות יוצא מן הכלל.
רפאל סעדון
רפאל סעדון
קרא עוד
פניתי לשלו בשל בעיה עם שוכרים שלא שילמו שכר דירה וסירבו להתפנות במשך מס' חודשים. שלו לקח את התיק לטיפולו במסירות מלאה כאילו היה זה ביתו שלו. לאורך תקופה של מס' חודשים ליווה אותנו בצורה מקצועית, יסודית, וחשוב מכל אנושית ודואגת (לבסוף השוכרים פונו ושילמו את חובם). ממליץ בחום רב על שירותיו של שלו, בלי לחשוב פעמיים.
עטרה שמואל
עטרה שמואל
קרא עוד
רוצה להמליץ על עורך הדין שליו. שליו ליווה אותנו בתהליך מורכב מאוד של הוצאת דיירים מביתם. הוא עשה את זה בצורה מקצועית ומהירה והביא אותנו לתוצאות טובות מאוד. שליו סבלן, מקצועי והכי חשוב אנושי!! הוא לא עזב אותנו עד שהתהליך כולו הושלם על הצד הטוב ביותר! ממליצה בחום!! תודה לך שליו!
דוד דדוש
דוד דדוש
קרא עוד
שרות אישי ומקצועי מאוד. מלווה את הלקוח עד לסיום התהליך וקשוב לכל בקשה. השופט קיבל את עמדתו במלואה. שרות מעל ומעבר לצפוי. ממליץ מאוד.
צופיה אפרת
צופיה אפרת
קרא עוד
ממליצה על עורך דין שליו טסה בחום!! עו״ד מקצועי סבלני ואדיב ,היה עבורונו זמין תמיד, הסביר על כל שלב בסבלנות מדהימה ושקיפות מלאה, שליו ליווה אותנו בהליך מורכב של הוצאת דיירים סרבנים הוא היה מקצועי מאוד ירד לפרטים אסף חומר גבה מחיר הוגן והביא לתוצאות בזמן הקצר ביותר!!! מומלץ מומלץ מומלץ!
Yuval Goldberg
Yuval Goldberg
קרא עוד
עורך דין מהשורה הראשונה יחיד במינו בין כל הנוכלים והגנבים למינהם! במחיר סביר פלוס פלוס ניצח עורכי דין שקיבלו מחיר כפול ומוכפל ראה דויד נגד גוליאת. תמיד זמין אדיב זריז יעיל וסופר נחמד. העסקתי הרבה עורכי דין בעבר זה הכי טוב❤️
  ספיידרמן הדברה מקצועית
ספיידרמן הדברה מקצועית
קרא עוד
הגעתי לעו"ד שלו דרך המלצות מחבר משותף, הייתה לי מחלוקת עסקית הכרוכה בחוב כספי משמעותי. מהפגישה הראשונה התרשמתי לטובה מהמקצועיות והירידה לפרטים. עודכנתי לאורך כל התהליך בכל שינוי בסטטוס הטיפול שזה לא מובן מאליו. התוצאה הסופית ממש מעל המצופה, וגם כל התהליך היה זריז למדי. שכט היה סביר ונדמה לי שדי הוגן, מבחינתי שווה כל ₪, במיוחד לאור היחס האישי וההכוונה הנכונה לזירוז התהליך
LINOY ALGAWI
LINOY ALGAWI
קרא עוד
ממליצה מאוד!! עו״ד שליו היקר ניהל את תהליך הפינוי של הדייר בצורה מקצועית ומהירה היה זמין לכל שאלה. תודה רבה לך
עידן ביטון
עידן ביטון
קרא עוד
עשה עבורנו פינוי של דייר שסירב לצאת אחרי הפרת חוזה. הכל נעשה במקצוענות ובזריזות ויעילות. והכי חשוב זמינות ואנושיות
הקודם
הבא

כל התשובות לשאלות שלכם

משכיר רשאי להגיש תביעה לפינוי מושכר כנגד שוכר שהפר באופן יסודי את חוזה השכירות ושלא נחשב שוכר מוגן,  ולהלן מקרים נפוצים:

  • הפרת חוזה.
  • פיגור בתשלום דמי השכירות.
  • אי תשלום דמי השכירות.
  • החוזה הסתיים והשוכר מסרב להתפנות.
  • השוכר ביצע בנייה במושכר ללא קבלת אישור מהמשכיר.
  • השוכר גרם נזק למושכר.
  • שימוש שחורג ממטרת השכירות- למשל שוכר שהקים בית כנסת, בבית מגורים שמושכר לו.
  • השוכר לא שילם חובות ארנונה, מים או חשמל.
  •  גרימת מטרד לשכנים.

בעל הדירה נדרש לשלם כמה אלפי ש"ח בודדים לכל ההליך ואגרת תביעה של 703 שח.

בהחלט כן, אין צורך להמתין לתום החוזה והתגברות הנזקים, ניתן לדרוש את פינויו של השוכר גם לפני תום חוזה השכירות, אם בגין הפרת חוזה יסודית, או שהשוכר לא משלם שכירות, גורם נזק למושכר וכד'.

ואולם, מומלץ להיוועץ עם עורך דין, לסקור את הוראות חוזה השכירות והדין על מנת להביא לביטול החוזה בצורה חוקית טרם הגשת התביעה.

החוק אוסר על בעל דירה לעשות  שימוש בכח  במקרים בהם דייר אינו מפנה את הדירה, ניסיון פינוי בכח עלול לגרור תביעה כספית כנגד בעל הדירה ופתיחה בהליכים פלילים. בעל דירה שמעוניין לפנות דייר סרבן נדרש להגיש תביעה לבית המשפט!

פנה עוד היום בכדי לקבל את הנכס שלך בחזרה

אין טעם לחכות, כל יום שעובר, הבעיה מחמירה והנזק רק הולך וגדל !

אנו נדאג לנהל עבורך את ההליך מתחילתו ועד סופו ונדאג לפינוי הדייר בתוך חודשים בודדים ובעלות נמוכה!

השאר פרטים בכדי לקבל את הנכס שלך בחזרה:
לייעוץ ללא עלות או התחייבות לחצו על המספר